Geef me je hand

Marita Conlon-Mckenna

Martha McGill is een gewone huisvrouw. Ze is gelukkig getrouwd met Dan en heeft drie gezonde kinderen. Op een dag ziet ze een ongeluk gebeuren. Op de parkeerplaats van een supermarkt komt een jongetje onder de wielen van een zware jeep. Het is haar buurjongen Timmy en hij is stervende. Tot Martha hem aanraakt... Dat is het begin van alles. Het nieuws van Timmy's wonderbaarlijke redding verspreidt zich razendsnel. Er komen wanhopige mensen aan de deur die om hulp smeken. Zodra Martha buiten komt wordt ze achtervolgd en opgejaagd door journalisten met camera's. Ze heeft nauwelijks nog tijd voor haar eigen gezin. Maar hoe kan Martha nu nee zeggen tegen zieke kinderen?

Is Geef me je hand het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Geef me je hand