Geen genade

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 1 Recensies 1
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0

Een actiethriller van het hoogste niveau, met Danny Black, de held uit Spervuur en Vijandig gebied, in de hoofdrol
Op de grens tussen de Verenigde Staten en Mexico woedt een verhitte drugsoorlog. Het aantal onschuldige slachtoffers loopt in de tienduizenden. Van alle kartels is Los Zetas de meest gewelddadige. De leden maakten vroeger deel uit van de Mexicaanse geheime dienst, maar zijn het slechte pad op gegaan. Ze behoren daardoor tot de meest meedogenloze en best getrainde criminelen ter wereld. Dat is waarom alleen de meest meedogenloze en best getrainde geheime dienst ter wereld ze een halt kan toeroepen.
Het team van SAS-legende Danny Black gaat undercover en probeert de geheimzinnige, ongrijpbare leider Z1 uit zijn schuilplaats te lokken. Maar het kartel blijkt meer macht te hebben dan gedacht en de strategieën van de leden zijn buitengewoon bloeddorstig. Als het SAS-team wil doordringen in het hart van het kartel, moeten ze tot het uiterste gaan.
De pers over de boeken van Chris Ryan
‘Niemand beschrijft actie beter dan Chris Ryan. Geen genade laat het bloed van de lezer sneller stromen.’ The Sun
Dodenlijst is het beste wat het actiethrillergenre te bieden heeft!’ ThrillZone.nl
‘Adembenemend en razend spannend.’ De Telegraaf
‘Ryan is met Dodenlijst helemaal terug aan de top.’ VN Detective en Thrillergids
‘Ryan kiest voor superspannende plots en beschrijft ze met oog voor detail en de precisie van een ervaringsdeskundige.’ Daily Mail
Machtsspel is een op-en-top actiethriller.’ ThrillZone.nl

Thriller
Spannende boeken algemeen
Boekerij
13 november 2018
13 november 2018

Kees van Duyn Hebban Recensent

Veel spektakel, geen diepgang

door: Kees van Duyn

De Brit Colin Armstrong maakte deel uit van een SAS-operatie in Irak. Hij wist als enige te ontsnappen en vluchtte naar Syrië. Na zijn militaire carrière, die hij in 1994 beëindigde, wilde hij zijn verhaal over deze wekenlang durende ontsnapping vertellen. Dat deed hij via zijn debuut, De achtste...

Reacties op: Geen genade