Geen golf te hoog

Geen golf te hoog van Willem Hooft is het aangrijpende en inspirerende verhaal van een man die zijn dromen nooit opgeeft.
‘Lopen kan ik niet meer, maar vliegen kan ik leren.’ Toen Willem Hooft in 2016 als gevolg van een motorongeluk in een rolstoel belandde, stelde hij zich ten doel toch zijn grote droom, kitesurfen op de golven van Zuid-Afrika, waar te maken. In de revalidatiekliniek begon hij al uit te zoeken hoe hij dat zou kunnen aanpakken. Hij liet een surfboard op maat bouwen, met een zitje erop, en na maanden hard trainen was het eindelijk zover. Twee jaar na zijn ongeluk vloog Willem naar Kaapstad en deed hij wat hij altijd al had willen doen.
In Geen golf te hoog vertelt hij – op een inspirerende en hoopgevende manier, maar zonder zichzelf te sparen – over de lange weg die hij heeft afgelegd. Inmiddels behoort Willem Hooft tot de wereldtop, heeft hij een sponsor en reist hij de hele wereld over voor de goede zaak: anderen motiveren en leren inzien dat je nooit moet stoppen met dromen.

Lifestyle & Vrije tijd
Sportbiografieen
Ambo|Anthos
19 augustus 2021
19 augustus 2021

Reacties op: Geen golf te hoog