Geen tijd, geen geld, toch doen

We hebben allemaal ooitdromen. Ooit loop ik de marathon, ooit schrijf ik een boek, ooit begin ik een camping. Toch voeren we de meeste dromen niet uit. Dat komt door onze nooitangsten.
I am an old man and have known a great many troubles, but most of them never happened. - Mark Twain.
De redenen waarom we onze dromen en plannen niet uitvoeren zijn altijd hetzelfde: we hebben geen geld, geen tijd, geen talent. Het kan eigenlijk gewoon niet. Of: ík kan het niet. En dat weten we heel zeker.
Dit boek gaat dwars door alle argumenten heen. Aan de hand van voorbeelden loodst Marcel van Driel je door alle bullshit heen die je tegenhoudt. Daarna is het aan jou: Ga je beginnen of niet? Ben jij bereid alles te geven, alles op het spel te zetten om de wereld te laten zien dat het wel kan? Dat JIJ het wel kan?
Na het lezen van dit inspirerende en motiverende boek zijn geen geld en geen tijd geen excuus meer! Een aanrader om cadeau te doen aan iedereen met een ooitdroom.

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Geen tijd, geen geld, toch doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geen tijd, geen geld, toch doen