Geheim geweld

Geheim geweld

Gelezen 23 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 1

In Geheim geweld doorbreekt de Pakistaans-Nederlandse Hameeda Lakho voorgoed het taboe dat op kindermishandeling rust. Ze schrijft open en indringend over de pijnlijke gevolgen van een gewelddadige, liefdeloze jeugd, en de invloed die dat heeft op de rest van je leven. Om te overleven moest zij als kind haar gevoel uitschakelen en onzichtbaar zijn, maar als volwassene moest ze opnieuw leren leven en liefhebben. Geheim Geweld is een ontroerende getuigenis van een sterke vrouw en haar wil om te overleven. Hameeda Lakho wil met dit boek de aandacht vestigen op de wereldwijde slachtoffers van kindermishandeling, zodat hun stem gehoord wordt. Met passie, inzicht en moed beschrijft ze haar zoektocht naar zichzelf en laat ze zien dat er onder alle omstandigheden hoop is. Onlangs richtte zij de Stichting Geheim Geweld op, voor lotgenoten die hier herkenning en bevestiging kunnen vinden.

Waargebeurde verhalen
Boekerij