Geheime baby van de Griek

Zeg nooit nee tegen een Griekse magnaat…

Serveerster Daisy is geschokt als de mysterieuze man die haar onvoorstelbaar genot heeft geschonken, Leonidas Niarxos blijkt te zijn - de Griekse miljardair die verantwoordelijk is voor haar vaders dood. Ze voelt zich verraden en vlucht zonder hem te vertellen wat ze zojuist heeft ontdekt: ze is zwanger!

Als Leonidas vijf maanden later achter Daisy's babygeheim komt, is het voor hem duidelijk: ze moet met hem trouwen. Alleen dan kan hij ervoor zorgen dat het zijn erfgenaam aan niets zal ontbreken. Maar al snel wordt duidelijk dat de mooie Daisy niet zomaar 'Ja, ik wil' zegt. Hoe zal hij haar overtuigen?

Is Geheime baby van de Griek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geheime baby van de Griek