Gek op mij

Hij is aardig, betrouwbaar en een harde werker. Tot hij in één week tijd zijn baan, zijn auto, zijn huis en zelfs zijn vriendin kwijtraakt. Dan heeft Alex er genoeg van om altijd 'sorry' en 'dankjewel' te zeggen. Hij ondergaat een dramatische metamorfose. Alex is Alexander geworden, een sexy superman, een echte 'player'. Alle vrouwen, onder wie zij ex, liggen aan zijn voeten. Verbeten vecht hij zich een weg naar de top, waar geen plaats is voor medelijden. Met de ene stunt na de andere haalt hij keihard uit naar iedereen die hem ooit benadeeld heeft. Er is één probleem - haar naam is Amber...

Recensies (1)

Is Gek op mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Gek op mij