Geknipt

Prachtig verhaal over een moeder, haar zoon en heel veel kappers Carli Biessels vertelt op een poëtische manier over een moeder met een kappersobsessie en een zoon die het allemaal ondergaat. Grappig en ontroerend geschreven Met sprekende illustraties van Marije Tolman Vroeger dacht ik dat er maar één kapper bestond. Dat kwam omdat mijn moeder altijd zei: 'Ik ga even naar de kapper.' Over dat even had ik al eerder gedacht. Even heb je in soorten. 'Hou even de hamer vast' betekent iets anders dan 'Ik ga even naar de kapper.' Sinds ik mee moet heb ik nog iets bijgeleerd: 'De kapper' bestaat helemaal niet. De halve wereld bestaat uit kappers. Gaandeweg ben ik daarachter gekomen.

Is Geknipt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Geknipt