Gemaakt voor de liefde

Gemaakt voor de liefde

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 0
Het is beter om liefde gekend te hebben en te verliezen, dan om nooit lief te hebben gehad
Op 37-jarige leeftijd was dr. Stephanie Cacioppo single en blij met haar werk als neurowetenschapper op het gebied
van romantische liefde – over hoe onze hersenen veranderen als we verliefd worden. Toen ontmoette ze John, een
neurowetenschapper op het gebied van eenzaamheid.
Ze trouwden en waren onafscheidelijk en volmaakt gelukkig, totdat bij John kanker werd geconstateerd. Na zeven mooie
jaren namen zij voorgoed afscheid van elkaar. In dit boek deelt ze inzichten over hoe en waarom we verliefd
worden, wat ervoor zorgt dat de liefde blijft bestaan en hoe we liefde die we kwijtraken verwerken – verweven met
Cacioppo’s persoonlijke verhaal over liefhebben en rouw. Een boek voor iedereen die op zoek is naar verbinding.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Lev.
25 januari 2023
25 januari 2023

Reacties op: Gemaakt voor de liefde