Generatie EI

Hét boek voor de generatie Y waarin ze leren dat falen het nieuwe succes is.

Vergeleken met eerdere generaties wordt bij generatie Y vaker overspannenheid, een burn-out en depressie vastgesteld.
Onderzoekers stellen dat dit onder andere komt door prestatiedruk en bewijsdrang.
Volgens Rosa Surachno geeft haar generatie zichzelf geen ruimte om te falen, verkeerde keuzes te maken
en dingen te missen. Haar eigen agenda liep over van de activiteiten en ze snapte niet wat het probleem was met 'te druk' zijn. Tot ze zelf overspannen thuis zat.

Waarom doen we onszelf dit aan? Waarom laten we het zo ver komen? Met deze vragen in haar achterhoofd begon ze aan dit boek.

Generatie Ei geeft hier niet alleen antwoorden op, maar biedt ook praktische tips en adviezen van professionals en ervaringsdeskundigen.

Recensies (1)

Is Generatie EI het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Generatie EI