Gentse Waterzooi: De wereld rond in 101 recepten

Een geïllustreerd verslag van Gène Bervoets’ reizen uit de eerste en tweede TV-reeks

Gènes favoriete recepten aangevuld met talloze recepten uit de boeiende wereldkeuken

Recepten en foto’s om de vingers bij af te likken

Voor het bekende tv-programma Gentse Waterzooi trok Gène Bervoets de hele wereld rond op culinaire ontdekkingsreis. Behalve een bezoek aan de toeristische hoogvliegers en het opsnuiven van de cultuur, was het vooral zijn bedoeling te koken mét en voor de lokale bevolking. Telkens bezocht hij inheemse markten om er de nationale specialiteiten te zoeken en die vervolgens te verwerken in een variant van zijn Gentse Waterzooi.
In dit boek brenen wij voor u een geïllustreerd verslag van al zijn reizen uit de eerste en tweede tv-reeks. Deze vormen de ideale smaakmaker om vervolgens zelf aan de slag te gaan met potten en pannen.

Is Gentse Waterzooi: De wereld rond in 101 recepten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gentse Waterzooi: De wereld rond in 101 recepten