Geroepen tot vreugde

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

De mens is er van nature op gericht om zijn eigen geluk na te streven. We verlangen naar werkelijke, diepe vreugde. Sommigen proberen het te vervullen met prachtige vakanties, creatieve prestaties, verbluffende filmproducties, seksuele activiteiten, extravagante sporten, hallucinerende drugs, ascetische discipline, excellente bestuurskwaliteiten, enzovoorts. Maar het verlangen blijft. Wat betekent dat? In Geroepen tot vreugde draait John Piper ons hart in de richting van het enige echte doel van menselijk verlangen en geluk: God. Piper laat vanuit de Schrift zien dat het nastreven van ons geluk in Christus niet slechts een optie is, maar essentieel voor een christen. Kom mee op een reis van een diep verlangen naar oneindige vreugde. Ontdek hoe je geschapen bent voor ultieme voldoening in Hem en hoe dit nieuwe perspectief je houding ten opzichte van aanbidding, relaties, materiële goederen - en al het andere - voor altijd zal veranderen. ‘Rusteloos blijft ons hart totdat het rust vindt in U.’ - Augustinus

Multnomah Books
01 januari 2019