Gesprekken over de liefde

Een ode aan de liefde in al haar vormen – met onder anderen Alain de Botton en Esther Perel

Liefde: voor de één een ideaal, voor de ander ongrijpbaar. Natasha Lunn verdiepte zich in al onze vragen over liefde en ontdekte dat ze vaak geworteld zijn in drie grotere vragen:

• Hoe vinden we liefde?
  • Hoe houden we haar in stand?
  • En hoe overleven we als we haar verliezen?

In Gesprekken over de liefde leidt Lunn ons door de complexiteit van de liefde in al haar vormen. Want naast geliefden komt ook de liefde tussen vrienden, familie en zelfs onbekenden aan bod. Bovenal herinnert Lunn ons eraan dat liefde tegelijk kwetsbaar en solide, alledaags en wonderschoon is – en altijd de moeite waard om voor te vechten.

Gesprekken over de liefde – met onder anderen Alain de Botton, Esther Perel, Philippa Perry, Lisa Taddeo en vele anderen.

Over Lunns blog Conversations on Love:
'Conversations on Love is schitterend geschreven. […] Het is erg leerzaam en brengt mij elke keer iets nieuws bij over mijn gevoelens en relaties.' The Guardian

Literaire non-fictie algemeen
Spectrum
12 augustus 2021
12 augustus 2021

Reacties op: Gesprekken over de liefde