Gestolen tijd

Gestolen tijd

Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 1 Spots 1   Topics 0
Bertie, de hoofdpersoon in Gestolen tijd, is net bevallen van haar tweede kindje. Ze zou op een roze wolk moeten zitten, maar in plaats daarvan zakt ze weg in een postnatale depressie. Ten einde raad neemt ze een overdosis pillen en ze wordt acuut in het ziekenhuis opgenomen. Aan haar ziekenhuisbed maakt vriendin Lotte haar het verwijt dat Bertie niet genóég pillen heeft ingenomen. Wat is dit ineens? Lotte was toch altijd zo lief en behulpzaam? Langzaam maar zeker dringt de ware aard van deze vriendin tot Bertie door. Maar niemand gelooft haar.

José Vriens heeft veel romans op haar naam staan, waaronder Verblind en Chinagirl. Ze is bestuurslid van het Valentijngenootschap voor promotie van het romantische boek.

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
12 mei 2015
15 mei 2015
9789401904940 , 9789401904933

Geen roze wolk, maar een diep gat...

door: Janneke Elderbroek 1 like

In Gestolen tijd is Bertie net bevallen van haar tweede kind. Maar in plaats van zichzelf op een roze wolk terug te vinden, stort ze in een diep gat. Ze wil alleen maar slapen en zich zo min mogelijk met haar kinderen bemoeien. Al snel wordt er een postnatale depressie bij Bertie geconstateerd. Ze...

Reacties op: Gestolen tijd