Meer dan 5,4 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
×

Get Social in Business - geactualiseerde versie

In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+, maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet. Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker over social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiasmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: 'Er gaat een wereld voor me open.' Van haar boek Get Social+. Online netwerken voor beginners zijn inmiddels meer dan 22.000 exemplaren verkocht.

Toon details

Schrijf een recensie

Is Get Social in Business - geactualiseerde versie het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Get Social in Business - geactualiseerde versie

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.