Getekend voor het leven

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Plotsklaps verschijnt een meisje van bijna zes in het deurgat. Getooid in een nachtkleedje, haren in de war, lievelingsknuffel stevig tegen zich aangetrokken.
Taxerend kijkt ze iedereen aan, om dan met een lichte aarzeling te vragen: “Is mijn zusje gestorven?”

“Dit is geen verhaal over Shana alleen, maar over diepe menselijkheid, de kracht van dingen samen te doen, en hoe gewone mensen uitzonderlijke dingen verwezenlijken alsof het gewoon is.” – Geert Noels

Yves Vandeputte (°1965)
Gehuwd met Ann, vader van drie, en gepassioneerd door zijn maîtresse, de fiets, schrijft Yves twintig jaar na het overlijden van zijn dochtertje Shana een aangrijpend boek over verbijstering en verbondenheid, vreugde en vertwijfeling. En de machteloosheid die plaats maakte voor moed.

Iedereen kan een steentje verleggen in de rivier. Een deel van de opbrengst van dit boek gaat dan ook naar de
UZA Foundation, alsook naar de vzw VillaMax ter ondersteuning van hun projecten te voordele van kinderen.

Waargebeurde verhalen
Eternal Publishers
25 mei 2021
25 mei 2021

Reacties op: Getekend voor het leven