Gevoelens verwoorden maakt je vrij

Hoe bereid ik me voor op 2023?
Het Watermantijdperk komt eraan, maar wat betekent dat voor mij? De geesteswereld vindt de tijd nu rijp om via Meester Anthon te openbaren wat je concreet kunt doen om in overeenstemming met het nieuwe tijdperk te leven.
Meester Anthon legt uit dat het zielsgevoel het kompas in dit nieuwe tijdperk zal zijn en dat het verwoorden van gevoelens de sleutel is tot inzicht en het voorkomen van ziekten en tegenslagen. Het praktische stappenplan leert je het lot in eigen hand te nemen zodat je zelf de meevallers kunt creƫren om een hemel op aarde te beleven.
De tijd is eindelijk rijp, ook voor jou?
William Gijsen legt zich in het Centrum voor Spiritueel Inzicht toe op spiritual coaching en zingevingstherapie. Sinds 1994 maakt hij gebruik van de openbaringen door Meester Anthon over de evolutie van de ziel en het nieuwe tijdperk.
Boudewijn Donceel koos na twintig jaar als topmanager in de bedrijfswereld gewerkt te hebben voor een totaal ander pad en houdt zich in het centrum al geruime tijd bezig met het bevorderen van spiritueel inzicht bij het maken van zielskeuzes.

Is Gevoelens verwoorden maakt je vrij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gevoelens verwoorden maakt je vrij