Geworteld in het kwaad

Rank 287 Gelezen 288 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 358 Favoriet 6 Recensies 11
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 4   Topics 0
‘Geworteld in het kwaad’ (The Wicked Sister) is de tweede thriller van Karen Dionne na ‘Dochter van het moeras’.
Al jarenlang leeft Rachel in een psychiatrische inrichting, als straf voor de moord op haar ouders, die ze als kind pleegde. Maar wanneer ze door een journalistiek onderzoek nieuwe details over de moorden ontdekt, keert ze terug naar de blokhut in het afgelegen moerasgebied waar ze met haar ouders en zus woonde.
Terwijl Rachel zich steeds meer herinnert over wat er echt gebeurde op de dag dat haar ouders werden vermoord, beseft ze dat de geschiedenis en de geheimen die ze met haar zus deelt, misschien wel het allergrootste gevaar vormen…
Karen Dionne woonde jarenlang in de wildernis van Upper Peninsula, Michigan. Tegenwoordig woont en werkt ze in Detroit.
”Karen Dionne is een van de beste thrillerauteurs van dit moment.” – Karin Slaughter

Thriller
De Fontein Romans & Spanning
29 september 2020
29 september 2020

Kees van Duyn Hebban Recensent

Meer avonturenroman dan thriller

door: Kees van Duyn 2 likes ebook

Met het in het voorjaar van 2018 verschenen thrillerdebuut Dochter van het moeras behaalde de Amerikaanse auteur Karen Dionne een wereldwijd succes. Het boek werd in meer dan vijfentwintig talen vertaald en Library Journey, het vakblad voor bibliothecarissen, selecteerde het als een van de beste...

Reacties op: Geworteld in het kwaad