Gezocht: redder in nood!

Gezocht: redder in nood!

Gelezen 107 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 27 Favoriet 3 Recensies 1
Wie-o-wie wordt Sadie's redder in nood?

'Genieten met een hoofdletter G!' - Chicklit.nl

'Rachel Gibson schrijft chicklits zoals wij het willen zien: humor, romantiek, steamy seks en, als toetje, échte liefde. Smullen!' - Lifestylelog.nl

'De spanning blijft tot het einde en de realistische stijl zorgt voor een moderne roman.' - NBD over Verslingerd aan jou

'Het ideale zwijmelboek!' - Hitkrant over Ware liefde en andere rampen

'Gibsons personages zijn prettig gestoord én herkenbaar. Haar intelligente, vlijmscherpe dialogen maken elke pagina spannend én vermakelijk.' - Publishers Weekly

Iedereen in Lovett, Texas weet dat Sadie liever het stadje verlaat dan dat ze aankomt. Nu is ze terug met een knappe, gespierde vreemdeling aan haar arm, maar in Sadie's opinie is een vreemde nog altijd beter dan de losers waarmee ze eerder uitging...

Vince Haven heeft zijn spieren te danken aan uren keiharde training voor zijn werk als Navy SEAL. Het plan is om een bliksembezoek te brengen aan zijn tante, maar voordat hij zijn biezen weer kan pakken, doet zijn tante hem een aanbod dat hij niet af kan slaan. Misschien is het toch niet zo'n slecht idee om een tijdje in Lovett te blijven... En misschien is hij wel de redder waar Sadie zo naar smacht!

Rachel Gibson is momenteel dé chicklitauteur van de Verenigde Staten. Elk nieuw boek staat meteen op nummer 1 in de bestsellerlijsten
Literatuur & Romans , Feelgood
9789045202983 , 9789045201597

Recensies

Leuke chicklit

door: Aleida Oskam 1 like
Het tweede boek wat ik lees van Rachel Gibson. In begin had ik erge moeite om in het verhaal te komen maar toen eenmaal de flow er in zit was het wel een heerlijk boek om te lezen. Het is echt een typische chicklit. Met ook wel een voorspelbaar einde. Het boek behoort tot een reeks boeken maar is...