Gezond leven doe je zo!

Sven & Jennifer, de oprichters van de website Voedzaam & Snel, schreven eerder Het Groene Smoothie Boek en komen nu met Gezond leven doe je zo!, een lifestyleboek over gezonde voeding, beweging en ontspanning voor jonge (en oudere) mensen met een druk leven. We hebben immers allemaal een overvolle agenda en leiden een gehaast bestaan, maar zijn meer dan ooit geïnteresseerd in gezond eten en bewust leven. Sven & Jennifer laten zien wat nu wel en niet gezond is. Zij gaan daarbij uit van betaalbare producten die gewoon in de supermarkt te koop zijn. Het boek bevat 100 gezonde recepten, weekmenu's en overzichtelijke boodschappenlijstjes. Daarnaast gaan zij in op het belang van voldoende beweging en ontspanning, zaken die er in ons drukke bestaan nogal eens bij inschieten.

Is Gezond leven doe je zo! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Gezond leven doe je zo!