glitter-omslag

Glitter maakt alles beter

Rank 4939 Gelezen 14 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 32 Favoriet 1 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 2   Topics 0

Om een succesvolle dragqueen te zijn moet je sterk in je schoenen staan. Sander den Baas, beter bekend als Lady Galore, kreeg keer op keer met tegenslagen te maken. Zijn ouderlijk huis werd hij op zijn vijftiende uitgezet, hij kampte met zwaar overgewicht en de antidepressiva pillen zagen er steeds aantrekkelijker uit. Hij zocht naar vaste grond onder zijn voeten, maar leek het niet te kunnen vinden. Toch wist Sander te transformeren tot Lady Galore, een zelfverzekerde diva vol allure. Met een glas champagne, een pink cocktail of een goed glas wijn in de hand neemt Sander je mee langs alle pieken en dalen van het leven als een dragqueen. Hij laat je zien wat er achter de gordijnen van de dragscene gebeurt en welke lessen het je kan leren. Van 60 kilo afvallen tot het ontdekken van een nieuwe identiteit en van uit de kast komen tot het opbouwen van een nieuwe familie, alles komt aan bod. Maar niet zonder dat er nog wat gelachen wordt. Laat je betoveren door de wereld van drag en alles wat je er van kunt leren. Het leven is niet altijd even mooi, maar een ding is zeker: glitter maakt alles beter.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Lev.
11 mei 2021
17 juni 2021

Reacties op: Glitter maakt alles beter