Glutenvrij, gezond en gelukkig

Glutenvrij, gezond en gelukkig

Culinair   Topics 0
Glutenvrij, gezond en gelukkig. Het is niet alleen de slotzin van het levensgetuigenis van Silvia Dello, maar meteen ook een warme oproep om meer uit het leven te halen, om opnieuw van de mensen en de wereld rondom ons te leren genieten.
Na een schijnbaar eindeloze lijdensweg waarbij het aantal onverklaarbare fysische kwaaltjes in sneltempo toenam en alle aangereikte oplossingen en medicatie zonder effect bleken, nam de auteur finaal dan maar haar eigen lot in handen. Een razenddruk leven waarbij ze zichzelf voortdurend had weggecijferd en nauwelijks nog tijd had gemaakt voor de dingen die er echt toe deden, had haar fysisch en psychisch volledig uitgeput. Ze verdiepte zich in een aantal therapie‘n en kwam daarbij tot de conclusie dat het bovenal van belang is om plaats en tijd te maken voor gezonde voeding en innerlijke rust in het leven: gezonde glutenvrije voeding geeft immers energie en innerlijke rust laat toe om terug bewust te genieten. Beide zijn onmisbaar om een nieuw evenwicht te vinden.
In dit boek doet Silvia Dello niet alleen haar eigen verhaal, maar ze reikt meteen ook praktische tips & tricks aan Ð een aantal glutenvrije recepten incluis Ð om energiek en met de glimlach opnieuw in het leven te stappen.

Culinair
Dieetboeken
STICHTING KUNSTBOEK
20 november 2014
20 november 2014

Reacties op: Glutenvrij, gezond en gelukkig