God is in de war, Hij denkt dat Hij Pieter is

Voorwoord: Jörgen Raymann, Nawoord: Dieuwertje Blok
God is in de war, Hij denkt dat Hij Pieter is, is - opnieuw - een bijzonder interessant e-boek geworden. Pieter beschrijft hierin hoe hij na de publicatie van Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds in een manie terechtkomt en zich achtereenvolgens Gandhi en God waant.

De ervaringen die zijn familieleden, vrienden en oud-collega´s in dit e-boek beschrijven, laten ook de andere kant zien, wat het betekent voor de directe omgeving van iemand die manisch-depressief is. Na Ik houd van mijzelf... en dat is wederzijds heeft Pieter ook nu weer kans gezien een boeiend en waardevol document te schrijven. Zeer openhartig en met veel humor.

Is God is in de war, Hij denkt dat Hij Pieter is het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op God is in de war, Hij denkt dat Hij Pieter is