Goed zoals je bent

Goed zoals je bent

‘Frederike Mewe is die invoelende coach die precies begrijpt waarom juist vrouwen zich vaak onzeker voelen, ook als dat nergens voor nodig is - en wat je kunt doen om van binnenuit sterker te worden.’ – Sterre van Leer, hoofdredacteur Psychologie Magazine

Onze maatschappij dwingt ons streng te zijn voor onszelf, veel ballen tegelijkertijd in de lucht te houden en alles perfect te doen. Hierdoor denken we vaak in negatieve termen over onszelf. Mentale problemen zoals depressie en burn-out houden sterk verband met een negatief zelfbeeld. In ‘Goed zoals je bent’ toont Frederike Mewe welke psychologische processen hierachter schuilgaan. Mewe combineert theorie met herkenbare voorbeelden, praktische adviezen en schuwt het niet persoonlijk te worden.

‘Een must read voor iedereen die af wil van dat kritische stemmetje dat zegt dat je niet goed genoeg bent.’ – Nienke Wijnants, psycholoog en auteur van 'Twintigerstwijfels & dertigersdilemma’s'.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Ten Have
22 maart 2022
22 maart 2022

Reacties op: Goed zoals je bent