Gooische vrouwen: Hoe het begon

Gooische vrouwen: hoe het begon

Gelezen 21 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 1
Cheryl, Anouk, Claire en Willemijn wonen in dezelfde straat, midden in het Gooi. Ze zijn heel verschillend, maar hebben ook veel gemeen: ze doen alles voor hun uiterlijk en hun reputatie! De vier vriendinnen bewijzen dat het leven niet ophoudt na je veertigste: ze zien er geweldig uit, combineren het moederschap moeiteloos met hun carrière, weten alles van mode en trends en flirten er lustig op los. Vier heel verschillende vrouwen, maar met hetzelfde doel. Ze vertellen elkaar keihard de waarheid, maar als er problemen zijn, vormen ze ogenblikkelijk één front. Het boek Gooische vrouwen: hoe het begon vertelt de voorgeschiedenis van de vier vriendinnen die in de succesvolle serie de show stelen. Waar komen ze vandaan? Hoe hebben ze elkaar leren kennen? En waar ontmoetten ze de liefde van hun leven? Gooische vrouwen: hoe het begon is een boek dat het Gooische leven behoorlijk persifleert, maar genoeg glamour heeft om leuk te zijn.
Boekerij
01 maart 2011

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,99

Lezersrecensies (1)

Een mustread voor de fans

1 like
Als je fan bent van Gooische vrouwen is dit echt een must read. Het boek gaat over het leven voor de Gooische vrouwen. Hoe zijn deze vrouwen geworden zoals ze zijn?