Gossip Girl

Gelezen 84 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 26 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Pssst... Heb je het al gehoord? Gossip Girl is verleidelijk, verslavend, verrukkelijk en schaamteloos. Wie, wat en waar is Gossip Girl? Wie: Gossip Girl is anoniem, maar zij kent iedereen en houdt alles in de gaten. Ze publiceert haar roddels via internet en e-mail en duidt haar 'slachtoffers' slechts aan met initialen. Iedereen leest over zichzelf... en blijft vragen om meer! Wat: Gossip Girl is Cecily von Ziegesars debuutroman, een gewaagd verhaal over een groep stadse tieners met veel geld. De auteur weet waar ze over schrijft: 'She walks the walk and talks the talk.' Waar: Gossip Girl haalt haar roddels van een elitaire privé-school in New York City, bevolkt door tieners die alles hebben wat hun hartje begeert: rijkdom, status en het uiterlijk van hun dromen. Ze zijn sophisticated, werelds en kosmopolitisch. En ze hebben dezelfde sores als andere tieners: problemen met vrienden, ouders, seks, drugs, school en eten.

Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar