Goudmijn

‘Absolute gehoorzaamheid en je zult mijn eerste man zijn,’ luidt Manfred Steyners bindende voorwaarde als hij Rod Ironsides de leiding over de Zuid-Afrikaanse Sonder Ditch-mijn geeft.

Voor Rod, een ambitieuze, keihard werkende man die volledig in de ban is geraakt van de gigantische goudmijn, is dit de kans van zijn leven.

Maar wat Rod niet weet is dat de mijn in handen is gevallen van een duister internationaal syndicaat, een groep machtige en gevaarlijke figuren die vastberaden is de mijn te vernietigen.

Verbeten bindt Rod de strijd aan tegen de nietsontziende saboteurs en samen met de mijnwerker Big King weet hij de goudmijn te redden.

Recensies (1)

Is Goudmijn het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Goudmijn