Grappig jammer

Grappig jammer

Rank 143 Gelezen 10 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 0

Een geweldig cadeau voor de feestdagen: de tweede bundel van Tim Hofman!
'Je ziet aan alles dat hij plezier heeft in taal, en in het spelen met taal.' NRC Handelsblad
Er was gelukkig nog genoeg om over te schrijven na zijn eerste bundel Gedichten van de broer van Roos. Tims nieuwe bundel Grappig jammer staat vol met werk over leven en dood, (mislukte) relaties, seks, religie en de maatschappij: thema’s die ook in zijn generatie de hoofdrol spelen. Zijn schrijfstijl is luchtig, maar schuwt niet om je mee de diepte in te trekken. Een boek met grappen, innemende persoonlijke anekdotes en taaltechnische vernuftigheden.
De pers over  Gedichten van de broer van Roos
‘De variatie in zijn gedichten zou wel eens de reden kunnen zijn waarom Hofmans bundel vooral jongeren aanspreekt.’ Trouw
‘Een mooi begin van de Poëzieweek.’ de Volkskrant
‘Een poëziebundel vol persoonlijke liefdesbeslommeringen, grappige observaties, maar ook duistere passages uit zijn verleden.’ Algemeen Dagblad
‘Tim bespreekt in gedichten de grote thema’s van het leven: anorexia, het bankwezen, depressies, relaties en (f)euthenasie. Dit doet hij met humor en rijm.’ Tzum

Poëzie
J.M. Meulenhoff
05 november 2019
9789029093118 , 9789402311969

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,99 Bestel het e-book € 11,99