Gras

Gelezen 49 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 36 Favoriet 1 Recensies 5
Thrillers & Spanning Newsroom 1 Lijsten 1 Spots 7   Topics 0

Gianna Mercier verloor haar moeder in een ongeval toen ze nog een kind was. Zelf kwam ze er met een lelijk litteken van af. Ze werd doctor in de chemie en ontwikkelde een molecule waarmee ze barre regio's in vruchtbare landbouwgrond kan veranderen. Pas als ze de persoonlijke grasdesigner wordt van de geheimzinnige sjeik Rahman el Siouffi slaagt ze erin haar ontwikkelingsproject te financieren.
Maar al snel blijkt dat haar werkgever een duistere kant heeft. Wanneer Gianna op zijn luxedomein in het elitaire Cap Ferrat bodemonderzoek verricht, ontdekt ze een anomalie in het terrein. Een lijk wordt opgegraven, en vanaf dat moment moet ze vrezen voor haar leven.

Literaire thriller
Manteau
09 oktober 2018
09 oktober 2018

Strobbe's gras is prachtig groen

door: ElskeLeest 5 reacties 2 likes

De Vlaamse Koen Strobbe is woonachtig in Zuid-Frankrijk, waar hij wijn maakt en schrijft. Je kunt hem kennen van zijn debuut Kruis en munt en zijn thrillers Blankenberge blues (die hij samen met Pieter Aspe schreef), De wolf van Colombes en De tragische eindes van Boris Basterache. Strobbe’s...

Reacties op: Gras