Grip op Innovatie

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Organisaties die willen overleven, dienen te innoveren. Maar niet elke organisatie is hier even goed in. Wat maakt dat de ene organisatie succesvol innoveert en dat bij de ander de resultaten tegenvallen? Is de uitkomst van innovatie te managen? Maar hoe doe je dat dan? En hoe pakken andere organisaties dit aan?
Innovatie is meer dan geeltjes plakken, gewoon maar iets proberen of roepen dat fouten maken mag. Het succes van innovatie hangt af van verschillende elementen die onderling sterk verbonden zijn.
Grip op innovatie geeft een overzicht van de belangrijkste elementen van innovatie. Het legt aan de hand van The Cycle of Innovation uit hoe innovatie stapsgewijs binnen een organisatie kan worden georganiseerd.
Bovendien vertellen Philips, DSM, ASML, KPN en KLM hoe zij omgaan met innovatie. In de bijlages biedt het boek hulpmiddelen om jouw organisatie te ontwikkelen tot een ware innovator.
Heeft jouw organisatie grip op innovatie?
01 september 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door JonSnow

Lezersrecensies (1)

Beknopt en praktisch

door: CarlaV1969 1 like
Dit boek geeft een stappenplan voor innovatie. Een nuttig boek voor iedereen die bezig is met innovatie, tegen problemen aanloopt. Interessant zijn de cases van bekende Nederlandse bedrijven.