Schim en schaduw

Rank 153 Gelezen 619 Aan het lezen 21 Wil ik lezen 462 Favoriet 66 Recensies 33
Young adult Artikelen 9 Newsroom 1 Lijsten 9 Spots 12 Top25's 16 Topics 1

De Grisha-trilogie is fantastisch. Het speelt zich af in een soort magisch oud-Rusland, het is enorm spannend, de hoofdpersoon (Alina) is kick ass, haar beste vriend Mal is swoonworthy en uiteraard zitten er ook de nodige kwaadaardige mannen, donkere krachten en plottwisten in. Verder wordt het redelijk ingewikkeld als we er te veel over vertellen, dus u moet het gewoon zelf gaan lezen.

New York Times bestsellerauteur Leigh Bardugo is geboren in Jeruzalem en opgegroeid in Los Angeles. Ze heeft aan Yale gestudeerd en woont nu in Hollywood waar ze naast auteur ook make-up artieste is van diverse Hollywoodproducties. Daarnaast zingt ze in een bandje, genaamd Captain Automatic.

Young Adult
24 juni 2014
31 augustus 2020
9789020679748 , 9789020632583 , 9789463623834

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Vampierloos twilight in een magisch Rusland

door: Monique van Helvert 2 likes

Leigh Bardugo bestormde de New York Times bestseller lijst met de titel Shadow and Bone. Nu is het eerste boek van De Grisha-reeks uitgebracht in het Nederlands onder de titel Schim en Schaduw, deel twee, Dreiging en Duisternis, is inmiddels ook uit. Het is een verhaal over een jongedame die naast...

Reacties op: Schim en schaduw