Dreiging en duisternis

Rank 314 Gelezen 418 Aan het lezen 19 Wil ik lezen 257 Favoriet 23 Recensies 20
Young adult Artikelen 2 Lijsten 7 Spots 3 Top25's 5   Topics 0

Dreiging en Duisternis is het tweede deel van De Grisha-trilogie.

Duisternis vergaat nooit.

Opgejaagd door het Eerste en Tweede Leger en achtervolgd door nare herinneringen, probeert Alina samen met Mal een nieuw leven op te bouwen in een onbekend land. Ze moet haar identiteit als Lichtheerseres verborgen houden om niet gevonden te worden door haar tegenstander, de Duisterling.

Alina kan haar verleden en toekomst helaas niet lang blijven ontvluchten. Met behulp van een beruchte vrijbuiter, weet Alina veilig terug te keren naar Ravka. Ze is vastberaden om te vechten tegen de duistere krachten die zich in het land verzamelen. Maar terwijl haar magische krachten groeien, glijdt Alina verder en verder af in het gevaarlijke spel van de Duisterling -en verder weg van Mal.

Alina moet kiezen tussen haar land, haar macht en de liefde waarvan ze altijd dacht dat hij haar op het juiste pad zou houden.

'De Grisha-trilogie: verslavender kan niet!' - Jong in Almere

Blossom Books
17 september 2014
31 augustus 2020
9789020679762 , 9789020632538 , 9789463623841

Wint het licht of de duisternis?

door: Monique van Helvert 2 likes

Na Leigh Bardugo’s succesvolle eerste deel van de Grisha-trilogie, Schim en Schaduw, is nu het tweede deel Dreiging en Duisternis uit. 16 februari 2015 staat de release van het laatste deel op de planning dus liefhebbers hoeven niet lang meer te wachten op de ontknoping. Via o.a. de twitteraccount...

Reacties op: Dreiging en duisternis