Duivelsvlucht

Duivelsvlucht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 49 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF   Topics 0

Alex Stern is terug met een nieuw moordmysterie vol duistere magie binnen de Ivy League-elite op de prestigieuze Yale -University. Alles draait om macht, privilege en moord. Dit is de duistere en decadente wereld van het geheime -genootschap, het -Negende Huis.

Galaxy ‘Alex’ Stern is vastbesloten om Darlington uit de Hel te bevrijden – zelfs als dit haar haar toekomst op Lethe en Yale zal kosten. Maar Alex speelt met krachten die ver buiten haar vermogens liggen en wanneer de -docenten een voor een dood worden gevonden, weet ze zeker dat dit geen ongelukken zijn. Er raast iets moordlustigs door het stadje New Haven. Als Alex wil overleven, zal ze korte metten moeten maken met de monsters uit haar verleden en de duisternis die zich binnen de muren van de universiteit heeft genesteld.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy