Het oordeel van de wolf

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Als Fjerda's gigantische leger zich klaarmaakt om aan te vallen, moet Nikolai Lantsov alles op alles zetten om dit gevecht te winnen. Maar een duister gevaar ligt op de loer, een gevaar dat niet verslagen kan worden door een jonge koning. Zoya Nazyalensky heeft al te veel verloren door oorlog. Ze zag haar mentor sterven en haar ergste vijand weer tot leven komen, en ze weigert nog een vriend te begraven. Nu is ze genoodzaakt haar krachten te gebruiken om zo het wapen te worden dat het land nodig heeft. Koste wat het kost. De ondergedoken Nina Zenik riskeert ontdekt en gedood te worden terwijl ze de oorlog voert tegen Fjerda vanuit de hoofdstad. Maar haar wraakzucht kan haar land de kans op vrijheid kosten en ervoor zorgen dat haar rouwende hart nooit geneest.

Koning. Generaal. Spion. Samen moeten ze een manier vinden om een toekomst mogelijk te maken in de duisternis. Of een natie ten onder zien gaan.

Young Adult
Fictie 15+
Blossom Books
16 juni 2021
16 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Marvin O.

Reacties op: Het oordeel van de wolf