Haar laatste woorden

Rank 29 Gelezen 248 Aan het lezen 24 Wil ik lezen 293 Favoriet 8 Recensies 8
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Een ijzingwekkende psychologische thriller over het verwoestende effect van lang bewaarde geheimen

‘Er zijn baby’s achter in de tuin. Zorg goed voor mijn baby’s.’

Vlak voor Betty sterft, vraagt ze haar kleindochter Nicola om goed voor haar baby’s te zorgen. In eerste instantie denkt Nicola dat Betty het over de beeldjes heeft die achter in de tuin staan. Maar als haar dochter tijdens het spelen een botje vindt, schakelt ze de politie in.
Terwijl het onderzoek in volle gang is, doet men ook in de tuin van de buren een gruwelijke vondst. Langzaam wordt duidelijk dat deze keurig onderhouden achtertuinen al jaren een verschrikkelijk geheim verbergen. En dat iemand tot alles in staat is om te voorkomen dat de waarheid aan het licht komt.
De pers over Ik tel tot tien

‘De spanning en emotie zijn voelbaar op elke pagina. Een echte pageturner.’ The Telegraph

‘Een snoeihard verhaal met zoveel opgebouwde spanning dat je je moet beheersen om niet even de laatste pagina te lezen.’ NBD Biblion
‘De spanning is ondraaglijk en dan moet de twist nog komen. Een veel te realistisch verhaal waar ouders niet van zullen kunnen slapen.’ Sunday Mirror

Spannende boeken algemeen
Thriller
Boekerij
12 september 2019
12 september 2019

Misselijkmakende familiegeheimen

door: Merel Kuitert

Linda Green is een Brit in hart en nieren, die je wellicht kan kennen van haar vertaalde thriller Ik tel tot tien. Haar negende boek werd dit jaar tevens vertaald naar het Nederlands als Haar laatste woorden, over geheimen die bovenkomen als Nicola’s oma Betty op haar sterfbed ligt. Betty heeft het...

Reacties op: Haar laatste woorden