Haar laatste woorden

Haar laatste woorden

Rank 209 Gelezen 19 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 139 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Een ijzingwekkende psychologische thriller over het verwoestende effect van lang bewaarde geheimen

‘Er zijn baby’s achter in de tuin. Zorg goed voor mijn baby’s.’

Vlak voor Betty sterft, vraagt ze haar kleindochter Nicola om goed voor haar baby’s te zorgen. In eerste instantie denkt Nicola dat Betty het over de beeldjes heeft die achter in de tuin staan. Maar als haar dochter tijdens het spelen een botje vindt, schakelt ze de politie in.
Terwijl het onderzoek in volle gang is, doet men ook in de tuin van de buren een gruwelijke vondst. Langzaam wordt duidelijk dat deze keurig onderhouden achtertuinen al jaren een verschrikkelijk geheim verbergen. En dat iemand tot alles in staat is om te voorkomen dat de waarheid aan het licht komt.
De pers over Ik tel tot tien

‘De spanning en emotie zijn voelbaar op elke pagina. Een echte pageturner.’ The Telegraph

‘Een snoeihard verhaal met zoveel opgebouwde spanning dat je je moet beheersen om niet even de laatste pagina te lezen.’ NBD Biblion
‘De spanning is ondraaglijk en dan moet de twist nog komen. Een veel te realistisch verhaal waar ouders niet van zullen kunnen slapen.’ Sunday Mirror

Boekerij
12 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in september?
04 september 2019 97 reacties
  Meer artikelen

Hebban recensie

Merel Kuitert Hebban Recensent

Misselijkmakende familiegeheimen

door Merel Kuitert op 24-09-2019

Linda Green is een Brit in hart en nieren, die je wellicht kan kennen van haar vertaalde thriller Ik tel tot tien. Haar negende boek werd dit jaar tevens vertaald naar het Nederlands als Haar laatste woorden, over geheimen die bovenkomen als Nicola’s oma Betty op haar sterfbed ligt. Betty heeft het namelijk over baby’s in haar tuin, en hoofdpersonage Nicola is vastbesloten om erachter te komen...

Lezersrecensies (2)

Niet thrillerwaardig, wel zeer boeiend.

door: James89 1 like
Recensie eerder verschenen op Vrouwenthrillers.nl Bedankt Vrouwenthrillers en Boekerij voor het recensie-exemplaar. Linda Green is in Nederland vooral bekend vanwege haar thriller Ik tel tot tien. Haar laatste woorden is haar negende boek. De van oorpsong Londense schrijfster schrijft al sinds...

De drie goede feeën

door: Edith 1 like
De Engelse schrijfster Linda Green heeft acht romans op haar naam staan. In ons land is Green in 2017 bekend geworden met de thriller 'Ik tel tot tien'. Een boek over de grootste nachtmerrie van iedere ouder; terwijl je even een paar tellen niet goed oplet, word je kind ontvoerd. Ook haar nieuwste...