haken-a-la-bloemen

Haken à la Bloemen

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Newsroom 1   Topics 0

In Haken à la Bloemen – Squares & colors laat Karin Bloemen zien hoe je haar favoriete kleurrijke kledingstukken en accessoires zelf kunt haken! Met dit boek nodigt Karin Bloemen je uit in haar creatieve wereld. Haak vrolijke vesten, stola’s, omslagdoeken, tassen en andere accessoires, allemaal met Karins karakteristieke flair. Door de veelkleurige granny squares in haar patronen zien de haakontwerpen er niet alleen vrolijk en gezellig uit, maar zijn ze ook heel stijlvol en stoer – net als Karin zelf! De heldere uitleg met stappenfoto’s en haakschema’s bij elk patroon zorgt er bovendien voor dat de zelfgemaakte outfits in een handomdraai af zijn. Kortom, het is een genot om te haken à la Bloemen! Karin Bloemen is naast cabaretière, zangeres en actrice ook een fanatieke haakster! Ze draagt haar kleurrijke haakcreaties overal, en haar mooie eigengemaakte omslagdoeken en warme dekens zijn erg geliefd onder collega-artiesten. ‘Ik wist niet dat het kon maar Karin bewijst wel vaker het tegendeel; haken is “hip, hot & happening” en haar omslagdoeken zijn als zijzelf: vrolijk, stoer, chique, én heel warm!’ Anita Witzier

Lifestyle & Vrije tijd
Handwerken, naaien en naaldkunst (als hobby)
Luitingh Sijthoff
04 oktober 2021