Hallo Nu

Hallo Nu

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
In Hallo nu vertelt prijswinnend auteur Jenny Valentine (Door het vuur, Gebroken soep, Op zoek naar Violet Park) een onweerstaanbaar verhaal over een tijdloze liefde.

Het leven van Jude staat op z’n kop wanneer haar moeder haar baan verliest. Ze verhuizen naar een saai dorpje aan de kust, waar ze hun nieuwe huis moeten delen met een rare oude man. Meer dan ooit voelt Jude zich alleen en misplaatst.
Dan verschijnt de ongelooflijk knappe Novo opeens in het dorp. Novo is anders, magisch. Hij is een tijdreiziger en weet maar al te goed dat ‘nu’ vergankelijk is en dat je niet te veel energie in een moment moet steken.
Jude en Novo krijgen een hechte band. Maar dan gaat alles afschuwelijk mis en worden ze geconfronteerd met een onmogelijke vraag: hoeveel zijn ze bereid op te offeren voor de liefde?

Jenny Valentine schrijft spraakmakende coming-of-ageromans. Haar werk is bekroond met veel gerenommeerde prijzen, waaronder de Guardian Children’s Fiction Prize.

‘Valentines personages zijn onvergetelijk.’
Mirjam Noorduijn, NRC Handelsblad