Handboek voor uurhoekastrologie

Karen Hamaker-Zondag
Handboek voor Uurhoekastrologie
De vorm van astrologie die antwoord geeft op vragen die zich dagelijks kunnen voordoen
Bindwijze: Paperback
ISBN: 978 90 6378 100 2
Uurhoekastrologie is de enige vorm van astrologie die onmiddellijk uitsluitsel geeft over alledaagse, zich op het moment voordoende vragen en situaties. De daarbij gebruikte regels wijken sterk af van die welke bij de normale horoscoopduiding worden toegepast, maar zijn gemakkelijk te hanteren.
Omstreden onderwerpen als het opsporen van de richting waarin wij vermiste personen en voorwerpen moeten zoeken, alsmede het bepalen van het tijdstip waarop gebeurtenissen zullen plaatsvinden, worden aan de hand van veel recente voorbeelden - erfenissen, huwelijk en echtscheiding, werk en zaken, zwangerschap en geboorte - op hun waarde getoetst.

Is Handboek voor uurhoekastrologie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Handboek voor uurhoekastrologie