HANNAH

Hannah

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Een indringende, hedendaagse liefdesgeschiedenis.
Hannah ontmoet op jonge leeftijd Karel en ondanks hun verschillen ontstaat er een hechte band. De in zichzelf gekeerde Karel heeft een hekel aan elke vorm van fysiek contact. Hij is gefascineerd door de impulsieve en levenslustige Hannah. Door een onnozel incident verbreekt zij hun vriendschap. Na een kortstondig huwelijk en een aanranding met schokkende gevolgen stort Hannah zich op haar werk. Karel worstelt met zichzelf en zijn ondoorgrondelijke geaardheid. Als ze elkaar opnieuw ontmoeten zijn ze verrast over de oplaaiende aantrekkingskracht. Onaangenaam verrast, omdat ze weten dat de hindernissen die tussen hen in staan ongrijpbaar zijn maar wel reëel. Kunnen zij zichzelf opnieuw uitvinden zonder hun eigenzinnig temperament te verloochenen.
Edith van Walsum woont in Hoorn. Eerder verschenen van haar o.a. de roman Het Trapgat (AKO-longlist), Ongehoord, de Ander, Onzichtbaar, een bundel interviews In mijn Verbeelding, en een kettingroman Verdronken Dromen.

Literaire fictie algemeen
Uitgeverij Ellessy