Hannah en Kraai

‘Hannah en Kraai’ is een uniek prentenboek met een bijzondere boodschap. De zevenjarige Hannah voelt zich niet gezien en niet gehoord. Door van huis weg te lopen, komt ze in aanraking met Kraai. Kraai laat haar inzien hoe Hannah zichzelf weer zichtbaar kan maken. Een sprookje met een positief einde waar kinderen door middel van een betekenisvolle Hier-ben-ik-oefening zichzelf durven te laten zien.

Susanne Kerkdijk debuteerde in 2018 met het veelgeprezen prentenboek ‘Boom en Kraai’. In 2020 ontving ze de Talentprijs voor haar groot en bijzonder talent als schrijfster en verhalenverteller. Volgens de jury weet Susanne velen te inspireren met haar boeken en workshops. Haar fantasie lijkt wel onstuitbaar en zij gebruikt het om kinderen een goed gevoel over zichzelf te geven. De boeken van Susanne worden enthousiast door jong en oud gelezen.

Is Hannah en Kraai het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Hannah en Kraai