Happi.kids

Op zoek naar meer rust, plezier en verbinding in het leven met je kinderen? Naast alles wat we ‘moeten’, is het zo waardevol als je ruimte kunt scheppen voor wat meer licht en luchtigheid. In dit boek vind je inspirerende inzichten, liefdevolle raad en creatieve ideeën voor een gelukkig, betekenisvol en vrolijk gezinsleven. Het is geen standaard opvoedboek, maar een boek over de wezenlijke dingen van het leven. Hoe voed jeje kinderen op tot authentieke wezens, hoe geef je ze zelfvertrouwen en een veilig gevoel? Met tips om ze inclusief op te voeden, gezinsdynamiek voor je te laten werken en iedereen zijn eigen ruimte te geven.

Is Happi.kids het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Happi.kids