Harteloos

Rank 22 Gelezen 78 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 72 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

'Ze was niet eens echt bang. Toen ze iets in haar nek voelde branden en al haar spieren blokkeerden, besefte ze dat ze banger had moeten zijn. Als een boomstam ging ze neer.' Reynou en Atticus, die hun gevoelens voor elkaar noodgedwongen moeten onderdrukken, vinden afleiding in een nieuwe moordzaak. Dierenartsassistente Patricia wordt midden in de nacht, tijdens het uitlaten van haar hond, aangevallen. Zo op het eerste gezicht lijkt ze het slachtoffer van een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar al snel leidt het onderzoek naar een oude moordzaak. Hoe dieper het Motief team graaft, hoe meer geheimen er naar boven komen die een heel ander licht op Patricia werpen. Het team lijkt de moordenaar op het spoor, maar een volgend slachtoffer zet het onderzoek volledig op zijn kop. Wanneer de broer van de Toby, de beste researcher van het team, vermist raakt slaat de paniek toe.

Motief (3)
VBK Media