Hartstocht tussen Vrouwen

Het thema van dit boek gaat over de paradox van avontuurlijke begeerte en onze hang naar zekerheid. Het verlies van hartstocht en oprechte nieuwsgierigheid leidt vaak tot problemen of een breuk in liefdesrelaties. In dit boek nodig ik uit tot het ontwikkelen van nieuw perspectief op hartstocht en liefde, zodat we dit kunnen behouden op lange termijn.

Het verhaal is het voertuig om je mee op reis te nemen door een steeds wisselend landschap met zowel hartverwarmende als confronterende momenten tussen Francesca en Zara, die bereid zijn in zichzelf te kijken en daar zowel licht als donker tegenkomen. Ze onderzoeken wat nodig is om hartstocht en vrijheid te behouden, zonder intimiteit en verbondenheid te verliezen en komen tot een verrassende uitkomst.

Is Hartstocht tussen Vrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Hartstocht tussen Vrouwen