De kolonie

Rank 3814 Gelezen 33 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 35 Favoriet 5 Recensies 10
Young adult Top25's 1   Topics 0

Nu Holden heeft ontdekt dat computersysteem Sims hun schijnbaar ideale maatschappij controleert, is er geen tijd meer te verliezen. Hij vermoedt dat Sims zijn zus Prissy gebruikt om de drie hoofdcomputers met elkaar in verbinding te brengen. Als dat lukt, wordt het computersysteem oppermachtig en kan het voor god gaan spelen.

Prissy en haar hackervrienden weten niets van Sims' plan en willen de drie computersleutels gebruiken om de ultieme hack uit te voeren en daarmee de nieuwe leiders te ontmaskeren. Ze vinden dat de regering de mensen bedriegt en dat iedereen dat moet weten. In het computercentrum komen broer en zus lijnrecht tegenover elkaar te staan. Wie van hen heeft gelijk? En wat is nou eigenlijk echt de waarheid?

Kind & Jeugd , Young Adult
Fictie 15+
Fictie 13-15 jaar
H@ck (2)
Van Goor
17 april 2020
30 april 2020

Noor te Velde Hebban Recensent

Een meer dan waardig slot van een verfrissend tweeluik

door: Noor te Velde

Let op: deze recensie bevat spoilers over het eerste deel in de ‘H@ck’-duologie, Het instituut

Nadat Holden en Prissy ontdekt hebben dat het gevaarlijke middel calmexine als grondstof voor het eten van alle burgers wordt gebruikt, zijn ze vastbesloten om de Nieuwe Leiders een halt toe te roepen....

Reacties op: De kolonie