H@ck - De kolonie

H@ck - De kolonie

Rank 4750 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0

Het razendspannende vervolg op de futuristische thriller H@ck - Het instituut

Nu Holden heeft ontdekt dat computersysteem Sims hun schijnbaar ideale maatschappij controleert, is er geen tijd meer te verliezen. Hij vermoedt dat Sims zijn zus Prissy gebruikt om de drie hoofdcomputers met elkaar in verbinding te brengen. Als dat lukt, wordt het computersysteem oppermachtig en kan het voor god gaan spelen.
Prissy en haar hackervrienden weten niets van Sims' plan en willen de drie computersleutels gebruiken om de ultieme hack uit te voeren en daarmee de nieuwe leiders te ontmaskeren. Ze vinden dat de regering de mensen bedriegt en dat iedereen dat moet weten. In het computercentrum komen broer en zus lijnrecht tegenover elkaar te staan. Wie van hen heeft gelijk? En wat is nou eigenlijk echt de waarheid?

H@ck - De kolonie is het vervolg op H@ck - Het instituut: 'Misschien nog het boeiendste of "spannendste" van dit boek is dat het doet nadenken over "valse" oplossingen die ideaal lijken, maar dat niet zijn. Vooral dat maakt dat dit boek boven veel andere in het genre uitsteekt.' Jan Van Coillie, lees-wijzer België

Kind & Jeugd , Young Adult
Van Goor