Healing

Greta wil hier een beeld schetsen over wat je kan en mag verwachten als je je wil laten inwijden in reiki. Ze geeft een overzicht van welke strekkingen er bestaan zodat men een goede keuze kan maken. De standpunten en haar inwijdingen worden besproken in het usuisysteem van Dr. Mikao Usui. Ze laat jullie kennismaken wie met reiki kan behandeld worden en voor welke kwalen. Maak kennis met haar spiritualiteit, paranormaliteit en haar persoonlijke ervaringen in combinatie met reiki.Als extra kan je een aardingsoefening en informatie over kaarsenmagie lezen.Boekscout over het boek:"Ik vind het karakter tonen dat je ook het wetenschappelijke standpunt beschrijft en daarna uitlegt waarom dit standpunt niet uitmaakt voor het effect van de geneeswijze. Met jouw boek zet je reiki op de kaart in Nederland en Belgiƫ!"

Is Healing het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Healing