Healthy heart

Healthy heart

Culinair   Topics 0
Een op de drie vrouwen overlijdt aan de gevolgen van een hart- of vaatziekte. Hart- en vaatziekten vormen daarmee het grootste gezondsheidsrisico voor vrouwen. Meer dan 80% van deze ziekten zijn te voorkomen door onze leefstijl te veranderen. In dit boek staat alles op een rij over hoe je gezonder kunt gaan leven en je weer de regie krijgt over je eigen hartgezondheid. Wat is gezonde voeding, wat zijn de risicofactoren en welke getallen moet je van jezelf kennen? Dit boek geeft je een overzichtelijk en duidelijk antwoord op alle vragen omtrent de stappen die je kunt nemen om je gezonder en fitter te voelen. Meer dan 50 recepten voor ontbijt, lunch en diner helpen je hierbij. Met veel tips voor beweging, ontspanning en achtergrondinformatie over je hart, gezondheid, voeding en leefstijl.

Janneke Wittekoek houdt zich als cardioloog al meer dan 15 jaar bezig met het vrouwenhart. Ze is bekend van de tv-programma’s Hoe word ik 100? en Je Lijf Je Leven en is auteur van onder andere Het Vrouwenhart en Het Vrouwenhart begeerd maar miskend.

Prins Marcia van den Bergh is bekend van 24Kitchen, is mede-auteur van de bestseller Hoe word je 100? Het Kookboek en en was adviseur en kok voor de leefstijlprogramma’s van voedingleeft.nl.
Culinair
Uitgeverij Water