Heb je mij nog lief?

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Zeven jaar geleden leerden Jack en Amy elkaar kennen, werden verliefd en besloten samen verder te gaan. Inmiddels wordt duidelijk dat hun geluk scheuren begint te vertonen. De romantiek is ver te zoeken na zeven jaar huwelijk en met een tweejarig tirannetje in huis. Of zoals Jack het zegt: ‘Een vage herinnering: de geile en avondlange stomend hete badsessies en langzame massages. In plaats daarvan zijn Amy en ik de sultan en sultana geworden van seks op schema, de prins en prinses van het pragmatische rampetampen en de vorst en vorstin van de vastgelegde vluggertjes.’
Het succesvolle schrijversduo Josie Lloyd en Emlyn Rees vertelt het verhaal afwisselend vanuit het perspectief van Amy en Jack. Verliefder begon nooit een stel aan het huwelijk, maar de ontnuchtering van de dagelijkse realiteit, de verleiding buiten het nest, drijft hen zover uit elkaar dat het er echt om gaat spannen. Een zeer herkenbaar portret van een modern huwelijk.

Romantiek
Romantiek
Volt
08 juli 2021
08 juli 2021

Reacties op: Heb je mij nog lief?