Hebban Adventsverhalen 2020

Gelezen 82 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 175 Favoriet 2 Recensies 3
Literatuur & Romans Artikelen 1   Topics 0

Een meisje is op zoek naar een jurk voor het kerstfeest op school. Een vrouw van middelbare leeftijd loopt de camino naar Santiago. Een vrouw wacht op de thuiskomst van haar man om samen kerstmis te vieren. Een plein in België ziet zijn bezoekers komen en gaan. Twee jongens zwerven op Tweede Kerstdag in een Opel Manta door Amsterdam Nieuw-West. Elk verhaal in deze ebundel trekt de lezer mee in de soms kleine, soms wereldse belevenissen van de personages.

Speciaal voor de Hebban Adventskalender 2020 schreven 10 auteurs een kort verhaal. Dit ebook is een bundeling van deze verhalen. Onder andere thrillerauteurs Loes den Hollander en Anya Niewierra, YA-schrijvers Chinouk Thijssen en Astrid Boonstoppel en feelgood-auteur Gaby Rasters leverden bijdragen.

Download de epub

Het Troonplein van Herlinde Leyssens | Onder de walnootboom, op de Camino van Anya Niewierra | Wachten van Loes den Hollander | Groot wild van Martijn LindeboomUit de knoop! van Gaby Rasters | Bij mij thuis van Chinouk Thijssen | Hilario, de jager van Jeroen Windmeijer | Lynn van Astrid Boonstoppel | De kerstjurk van Martine Kamphuis | Noorderakerweg van Walter van den Berg

Literaire fictie algemeen
Hebban.nl