9200000096855979

Heerlijk stoute liefde

Rank 5576 Gelezen 73 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 2 Recensies 1
Feelgood   Topics 0

Ik had nooit verwacht dat ik Sophie zou zien weglopen, zeker niet met haar maagdelijkheid nog intact. Ze was van mij. Ze wist het alleen nog niet. Nieuw doel: een nieuwe overeenkomst met haar sluiten en haar wereld zo op zijn kop zetten dat ze nooit meer weg wil.

Omdat de relatie tussen Colton en Sophie zich heeft verdiept en hun oude overeenkomst van slaaf en meester uit elkaar is gevallen, zien ze in dit tweede deel van de serie allebei in dat er moeilijke beslissingen moeten worden genomen om bij elkaar te blijven.

Heerlijk stoute liefde is het uitdagende vervolg op Heerlijk stoute leugens, vol seksueel verlangen en hoogoplopende emoties.

Feelgood
Heerlijk stout (2)
Kobo Original
02 juli 2018
7252071894245

Recensies

Een heerlijke verrassing

door: Daniella82 1 like ebook
Na deel 1 gelezen te hebben, dat eindigde met een open einde, wilde ik graag verder lezen hoe het zou aflopen tussen Sophie en Colton. En dit boek heeft me verrast! Deel 2 bevatte wat meer verhaal en diepgang (relatief gezien voor dit genre uiteraard) als deel 1. De schrijfstijl is makkelijk te...