Heling in de Hof van Heden

Heling in de Hof van Heden bevat gedachten, gedichten en geheimen rondom de grote en kleine levensvragen waar iedereen tijdens zijn doorgaande ontwikkeling mee te maken krijgt. Het oude bijbelse scheppingsverhaal uit Genesis wordt geïnterpreteerd als een ultiem helend creatiepad voor onszelf en onze wereld. Een handleiding voor een weg die loopt vanuit onze chaotische situaties en gevoelens naar een liefdevolle en vredige ervaring. Een pad naar ‘Geluk’. Leven is creëren, dwars door al het lief en leed heen dat we op onze levensweg tegenkomen. Uiteindelijk blijkt het contact met onze Ziel, de diepste kern van onszelf, de Bron te zijn van waar het in ons leven wezenlijk om draait: een bevrijding uit oude angsten en patronen en het vieren van innerlijke Rust, Vrede en Geluk.

Is Heling in de Hof van Heden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Heling in de Hof van Heden